Türk Telekom faturası nasıl iptal ederim?
Servis aboneliğini iptal etmek için CANCEL GUNCEL yazıp 5555’e SMS gönderebilir veya Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni 444 1 444’ü arayabilirsiniz. Servis ücreti vergiler (KDV ve ÖİV) dahil aylık 6,99 TL’dir.
Türk Telekom faturalıdan nasıl çıkılır?
Bireysel müşteriler Türk Telekom bayilerinden veya 0850 444 0 378 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak faturalıdan ön ödemeliye geçebilirler. Kurumsal müşteriler Kurumsal Müşteri Çözümleri departmanıyla iletişime geçmelidir. Ön ödemeli bağlantılar için herhangi bir ücret alınmadığını lütfen unutmayın.
Faturalıyı nasıl iptal edebilirim?
Telefon bağlantısını iptal etmek isteyen herkesin yazılı bir talepte bulunması gerekiyor. Bu yazılı talebin GSM operatörünün bayisine şahsen veya bağlı operatörler Türk Telekom, Turkcell ve Vodafone’un e-devlet veya faks kanalları üzerinden iletilmesi gerekiyor.
Türk Telekom faturalı hat iptali ne kadar?
Hat dondurma, aktarma ve aktarma hizmetlerinde ücret 42 TL’ye, hat kapatma ücreti ise 34,9 TL’ye yükseltildi.
Türk Telekom faturalıdan faturasıza geçiş kaç TL?
Faturalı ve ön ödemeli hat vergileri New Line tesisinde tahsil edilir ve yıllık 400 TL’dir. Ön ödemeli müşteriler için yeni kurulumda peşin tahsil edilirken, faturalı müşteriler için 12 eşit taksite bölünerek faturaya yansıtılır. Yeni Hat tesisinde gerçekleştirilir ve yıllık 179,28 TL’dir.
Faturalı paket nasıl iptal edilir Türk Telekom?
Muud paket ücretiniz Türk Telekom faturanıza yansımışsa, online işlem merkezinden veya 444 1 444 numaralı Türk Telekom Müşteri Hizmetleri’ni arayarak yardım alabilirsiniz. Paket ödemenizi mobil ödeme ile yaptıysanız, “İptal” yazıp 7979’a mesaj göndererek işleminizi iptal edebilirsiniz.
Türk Telekom faturalı hat nasıl iptal edebilirim?
En yakın Türk Telekom ofis ve şubelerine bizzat gelerek veya vekaletname ile hat kapatma başvurusunda bulunmak istiyorsanız; bizzat başvuruda bulunmanız halinde kapatma formunu doldurup imzalamanız yeterlidir. Başvurunuzun alınması kimlik kontrolü yapılarak yapılacaktır.
Faturalıdan faturasıza geçiş var mı?
Faturalı bağlantınızda vadesi gelmemiş bir faturanız varsa, ön ödemeli bağlantıya geçebilirsiniz. Son ödeme tarihi geçmiş bir faturanız varsa, önce faturanızı ödemeniz gerekir.
Faturalı hattımı ne zaman iptal edebilirim?
Genellikle 14 günlük bir cayma hakkı vardır. Cayma süresi içinde yeni faturalı bağlantınızı iptal etmek isterseniz, operatörünüzle iletişime geçmelisiniz. İptal genellikle müşteri hizmetleri aracılığıyla yapılır. İptal için herhangi bir ceza veya ücret yoktur.
Faturayı iptal etmek için ne yapmalı?
Ticari e-faturanın iptali için alıcının KEP (Kayıtlı Elektronik Posta) sistemi üzerinden satıcıya bir mektup göndermesi gerekir. Alıcı ve satıcı daha sonra faturanın yanlış olduğu konusunda anlaşırsa fatura iptal edilir.
Faturalı hattı kapatmak ücretli mi?
Bireysel faturalı hatlarda ücret; İşlem sebebinin gerçekten “abone talebi” olması ve kısıtlama-kapatmanın kasıtlı olarak yapılması durumunda ücret gösterilmez, ancak kısıtlama-kapatmanın kaldırılması durumunda 139,27 TL açılış ücreti gösterilir.
Türk Telekom faturalı hat taahhüt bitince ne olur?
Müşterinin kampanya süresi içerisinde taahhütlü bir kampanyaya katılması durumunda 3 aylık indirim/dakika kampanyası otomatik olarak sona erer. Türk Telekom bireysel telefon müşterileri taahhütlü kampanyaların bazılarında taahhütlerinin sona ermesinden itibaren 3 ay boyunca kampanyadan faydalanabilirler.
Türk Telekom mobilden fatura iptali nasıl yapılır?
Mobil ödemeyi kullanmak istemiyorsanız 444 11 15’i arayarak veya MOBILODEME İPTAL yazıp 5555’e SMS göndererek mobil ödeme hattınızı kullanıma kapatabilirsiniz.
Türk Telekom faturalı cayma hakkı kaç gün?
Tüketici, satın alma tarihinden itibaren on dört (14) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve ceza ödemeksizin siparişinden cayma hakkına sahiptir.
E-devletten hat iptal edilir mi?
Hat İşlemleri Hattınızın sonlandırılmasını e-devlet üzerinden, ana sayfamız üzerinden, yazılı olarak veya TOBi üzerinden de talep edebilirsiniz. · Abonelik sonlandırma taleplerine ilişkin detaylı bilgiye “Abonelik sonlandırma başvurusu” sayfamızdan da ulaşabilirsiniz.
Türk Telekom aboneliğimi nasıl iptal ederim?
Türk Telekom SIM menüsünde abonelik hizmetlerinin iptali hakkında bilgi için lütfen abonelik başlatma mesajlarına bakın. İptal etmek istediğiniz hizmete ait iptal anahtar kelimesini 9222’ye göndererek hizmet aboneliğinizi iptal edebilirsiniz.
Mobil ödemeyi nasıl iptal edebilirim?
Mobil ödeme kullanmak istemiyorsanız 444 11 15’i arayarak veya MOBILODEME İSTANBUL yazıp 5555’e SMS göndererek mobil ödeme hattınızı kullanıma kapatabilirsiniz. Türk Telekom Mobil Ödeme ile yaptığım alışverişlerde belirli bir kullanım limiti var mı?
Türk Telekom faturalı hat cayma bedeli ne kadar?
Planınızda dakika, SMS ve GB’niz biterse otomatik olarak durdurulur ve aşım ücreti ödemezsiniz. Ayrıca, taahhüt ve çekim ücreti derdi olmadan Türk Telekom’un yenilenen mobil altyapısını denemenin tam zamanı! Türk Telekom Ferah Tarifeler, müşterilerimizin taahhütlerinin ilk 3 ayı boyunca çekim ücreti talep etmez.
Türk Telekom faturam fazla geldi ne yapmalıyım?
Fatura sınırlamasından faydalanmak için aşağıdaki kanallardan başvuruda bulunabilirsiniz: Türk Telekom Kurumsal Müşteri Hizmetleri.